Wybierz Miasto: | Poznań | Katowice | Kraków | Warszawa | Wrocław | Trójmiasto | Szczecin | Lublin | Łódź | Białystok | Bydgoszcz | Gorzów | Olsztyn | Opole | Płock | Rzeszów | Słupsk | Zielona Góra |

Pozycjonowanie stron internetowych

Data opublikowania: 03-01-2019 06:27:32 | Imię i nazwisko: Gerard Miłosz | 68 razy wyświetlane |

Pozycjonowanie stron - sklepów internetowych, stron firmowych. Firma działa od
2008 roku, od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy
tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych
testów.

Oferujemy także pozycjonowanie stron w zagranicznych
wyszukiwarkach, Google. co. uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i
inne.

Jak to działa?

Pozycjonowanie

Słowa
kluczowe

Istotną rzeczą, na początku pracy będzie wybór odpowiednich słów
kluczowych, odbywa się to uwzględniając branżę, uzgadniamy z klientem wybór
słów. Klient znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony
możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie
doświadczenie przez co możemy takie frazy, które, w danej branży będą generowały
najlepszy ruch.
Na przykład dla firmy usługowej działającej w ograniczonym
zasięgu można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu
na koszty przyniesie lepsze efekty niż fraza „firma usługowa”. Dzięki temu
promocja w wyszukiwarce będzie nie tylko tańsza, ale także lepiej dopasowana.
Naturalnie przy wyborze słów kluczowych, warto także sprawdzić ich popularność,
pod względem ilości wyszukań w Google.

Linkowanie

W czasie procesu
pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów
Wymiany Linków. Dzięki temu, kontrolujemy ilość linków, dzięki czemu mamy lepszy
obraz całego procesu, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe
ruchy strony w wynikach wyszukiwania. Może być to szczególnie ważne przykładowo
w przypadku usług czy towarów, które mają największą popularność okresowo, np.
przed okresem zimowym można wzmacniać frazy: łyżwy, rękawiczki, odśnieżanie
dachów, itp.

Pozycjonowana może być strona główna, lub podstrony,
wszystko zależy od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie
chcemy osiągnąć.

Optymalizacja

Meta tagi tytuł i opis odpowiadają
za to jak nasza strona wygląda w wynikach wyszukiwania. Po osiągnięciu TOP10,
trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też
należy zwrócić uwagę na tytuł strony, oraz o wyświetlający się pod nią opis.
Właściwie je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony
konkurencyjne. Warto także zauważyć, że Google często pobiera opis z samej
treści strony, dlatego warto skupić się również na odpowiedniej, tematycznej
treści naszej strony głównej oraz podstron.

Dostosowanie
treści

Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy dużą
ilość towarów, odpowiedni opis produktu, zawierający odpowiednie słowa kluczowe
sprawi, że podstrony „same” wchodzą na lepsze pozycje. Oczywiście podobna
sytuacja będzie w przypadku wizytówek firm, i podstron z opisem
usług.

Naturalnie nie zawsze zmiana treści jest konieczna, jednak w
pewnych przypadkach, można dopracować niektóre elementy. Możemy doradzić jak
przygotować treść, lub wykonać ją sami. Mamy duże doświadczenie w copywritingu,
czasem klienci mają problem z właściwym przygotowaniem tekstu na stronę,
niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać ofertę. Można
przygotować je uwzględniając:

- unikalność tekstu
- tematykę strony,
podkreślenie najważniejszych elementów oferty
- odpowiednie nasycenie tekstu
słowami kluczowymi
- optymalizację pod względem prezentacji w wynikach
wyszukiwania
- prawa autorskie

Optymalizacja może dotyczyć również
niektórych aspektów technicznych, struktury – budowy strony, czy nazewnictwa
podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page
Speed Insights, które pomagają w zidentyfikowaniu potencjalnych błędów. Obecnie
webmasterzy świadomi są konieczności projektowania witryn zgodnie z wytycznymi
Google, jednak jak pokazuje praktyka, wiele aspektów można dodatkowo dopracować,
więc optymalizacja strony będzie ważną częścią pracy.

Dodatkowo:

-
klient kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi
klienta
- opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring pozycji
fraz, łatwy kontakt
- oferujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, wzór do
wglądu, jeśli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań
klienta
- klient otrzymuje raport z pozycji strony, z systemu sprawdzania
pozycji
- porady dotyczące optymalizacji strony
- inne indywidualne
pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie

Faktura
VAT

Kontakt:

http://websy.pl
email: kontakt@websy. pl
gg:
8288255
tel. 697-715-522

Kontakt Gerard Miłosz: Pozycjonowanie stron internetowych

*

*

*



Wyślij do mnie e-maila z linkami do zarządzać ogłoszeniem

Obserwuj Nas... Dołącz do Nas...

Webhostel na Świecie: Polska, Niemcy, Austria, Szwajcarja, Wielka Brytania, Irlandia
Inne miasta: Wybierz Miasto: | Poznań | Katowice | Kraków | Warszawa | Wrocław | Trójmiasto | Szczecin | Lublin | Łódź | Białystok | Bydgoszcz | Gorzów | Olsztyn | Opole | Płock | Rzeszów | Słupsk | Zielona Góra |